Jak wybrać słuchawki do call center?

Jeśli zależy ci na tym, by twoje biuro obsługi klienta lub prowadzone przez ciebie call center wyróżniało się efektywnością i zadowoleniem obu stron, musisz zadbać o odpowiednie słuchawki do call center. Nie możesz na nich oszczędzać, jeśli zależy ci na zadowoleniu twoich pracowników, które ostatecznie przenosi się na zadowolenie twoich klientów i efekty sprzedaży. Co to jednak znaczy dobre słuchawki do call center https://www.axium.pl/oferta/sluchawki-naglowne/? Podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę przy ich zakupie.

Słuchawki do call center

8 godzin zmiany, podczas której twoi pracownicy niemal bezustannie mają na sobie słuchawki, to dość sporo. Dlatego nie trzeba długo myśleć, by dojść do wniosku, że słuchawki do call center powinny być przede wszystkim wygodne i stosunkowo trwałe. Najlepiej będzie zatem zainwestować w słuchawki do call center wykonane z wzmacnianego tworzywa – pozostaje ono bowiem dość odporne na zewnętrzne uszkodzenia mechaniczne. Jeśli natomiast chodzi o wygodę, zwróć uwagę na odpowiednią konstrukcję.

Niezaprzeczalnie najwygodniejsze słuchawki do call center to model nagłowny. Jego specjalny pałąk sprawia, że bez trudu trzymają się one na głowach twoich pracowników, niezależnie od długości ich zmian w pracy. Dzięki niemu słuchawki do call center stają się również zwyczajnie praktyczne, bo w każdej chwili pracownicy mogą przewiesić je sobie na karku i nie ograniczają ich ruchów głową. Pamiętaj, że słuchawki, które spadają w trakcie rozmowy sprawiają, że twoja firma nie będzie traktowana poważnie przez potencjalnych klientów. Jeśli nie chcesz irytować niepotrzebnie swoich rozmówców, słuchawki do call center wybieraj z pałąkiem.

Idąc dalej, warto zwrócić uwagę, że w dużym call center lub większym dziale BOK, sprawdzą się jedynie słuchawki dwuuszne. Tylko w ten sposób rozmawiający z klientami pracownicy mogą naprawdę skupić się na rozmowie z twoimi klientami, odseparowując się jednocześnie od dźwięków z biura. Tylko w ten sposób można mówić o możliwie płynnej rozmowie z klientem, która pozostaje zrozumiała dla obu stron. Każdy, z kim rozmawiają zatrudnieni przez ciebie telemarketerzy, chce nie tylko dobrze słyszeć twojego pracownika, ale także być przez niego słyszanym. Słuchawki jednouszne to nie najlepszy pomysł i jeśli zastanawiasz się, jakie słuchawki do call center kupić, raczej z nich zrezygnuj.

Jeśli zaś już mowa o tym, co zadowoli klienta – pamiętaj, że słuchawki do call center muszą być wyposażone w dobry mikrofon, dzięki któremu rozmówcy będą doskonale słyszeli, co chce powiedzieć telemarketer. Trudno mówić o skutecznej sprzedaży czy efektywnej rozmowie z klientem, jeśli ten nie słyszy w ogóle, co do niego mówią twoi pracownicy lub ich głosy zagłuszone są przez dźwięki zebrane z całego biura.